Lättläst bokcirkel

Lättläst bokcirkel

Vill du öva på att tala svenska? Tycker du om att läsa och att prata om det du läst? Välkommen att vara med i vår lättlästa bokcirkel på Umeå stadsbibliotek!

Var: Umgås Matverkstad, plan 4, Väven
När: Klockan 16:00-17:00

Våren 2022 ses vi och pratar om följande lättlästa versioner:
18/5 Silvervägen – Stina Jackson, 154 sidor
15/6 Gul utanpå – Patrik Lundberg, 145 sidor

Låna och läs boken före träffen. Vi pratar om boken på själva träffen. Du behöver inte anmäla dig i förväg.

Du behöver inte reservera böckerna själv. Böcker till bokcirkeln finns att hämta i sköndisken på plan 3. Säg till personalen så får du hjälp att låna!