Bokcirkel på lätt svenska för föräldralediga
Tisdag 17 mars kl. 10:00 - 11:30
Är du hemma med din bebis och vill träna svenska?
Vi träffas på biblioteket och läser tillsammans. Vi övar på nya ord och pratar om boken medan vi fikar. Bebisar är såklart välkomna! Du behöver inte anmäla dig.
Första träffen läser vi Få barn och andra träffen Börja i förskolan.
Tisdag 17 mars och 24 mars
Klockan 10.00-11.30
Umeå stadsbibliotek, plan 4, Upplev multisal
Har du frågor? Kontakta helena.grenholm@umea.se
Ett samarbete mellan Umeå stadsbibliotek och Vän i Umeå