Hjälpcenter

Hur skapar jag ett evenemang eller användare:
Klicka på ”Skapa evenemang” i högra hörnet så hittar du ett formulär för att lägga upp ett evenemang. Längst ner i detta formulär finns även fält för att registrerar en användare.

Hur redigerar jag ett evenemang?
För att redigera ett godkänt evenemang loggar du in och klickar sedan på ”Konto” uppe i menyn till höger. Där kan du se en lista på alla dina godkända evenemang. När du har uppdaterat information på ditt evenemang behöver det godkännas ännu en gång innan justeringarna syns live.

Jag har glömt mitt lösenord
Har du glömt ditt lösenord klickar du på ”Logga in” och sedan på ”Glömt ditt lösenord?” Där uppger du din mejladress. Inom några minuter skickas ett mejl till dig med en länk. Klicka på länken för att uppge ett nytt lösenord. Klicka sedan på ”Återställ lösenord”. Klart! Det kan hända att mejlet fastnar i din skräppost så kom ihåg att kolla där ifall inget mejl kommer fram.

När publiceras mitt evenemang?
Alla evenemang måste godkännas manuellt. Det kan ta upp till 5 arbetsdagar. Ta därför som vana att lägga in evenemangen minst ett par veckor innan de genomförs.