Glassfest i Överboda
Tisdag 23 juni kl. 15:00 - 18:00
Alla ungdomar mellan 11 och 17 kan hälsa på hos oss och käka glass och spela och ha skoj!
Kort och gott, gratis glass, tv-spel, brädspel och pyssel mitt i Överboda för alla ungdomar mellan 11 och 17år i och runt byn. Anmäl er gärna via mejl till mobilmotesplats@umea.se.
Aktiviteten är självklart gratis.